FESS 

Fájdalomcsökkentő és Egészségjavító Segítő Sorozat

 

Érdekes, közérthető videókat készítettünk a gerinc, az idegpályák és a szervek kapcsolódásairól.

A Kiropraktika azokat a gerinchez kapcsolódó területeket vizsgálja és kezeli, amelyek nem működnek megfelelően a szervezetünkben. A gerincoszlop ugyanis nem csak tartja a testünket; benne futnak az idegpályáink is, amelyek állapota hatással van a mozgásunkra és a belső szerveink működésére, végső soron az egészségünkre.

Kálbori Zsolttól szemléletes magyarázatokat nézhetsz meg a gerinc állapota és az egészség összefüggéseiről, a megelőzés lehetséges módjairól, valamint általa bemutatott és demonstrált gyakorlatokat a fájdalom csökkentésre vagy elkerülésére.

Folyamatosan bővülő videógalériánkban megmutatjuk Neked, hogy milyen könnyű jó formában tartani magadat! smile

Boka fájdalom

FESS – gyakorlatok és torna videók 

Boka panaszok

Neurológiailag az agyunk irányítja a testünket az idegpályákon keresztül, de statikailag a lábunk a meghatározó. Ezen belül is alapvető közérzet befolyásoló tényező a bokánk állapota, mint az a testrészünk, amit reggelente legelőször terhelünk, amint kikelünk az ágyból.

Nézd meg, hogy ezek a panaszok mire vezethetők vissza és milyen tornagyakorlatokkal tudsz segíteni rajta.

 

Térd problémák

FESS – gyakorlatok és torna videók 

Térdpanaszok

Az igazi mozgás örömét nagyon elronthatja, ha a térdízülettel problémád van. Ennek a fájdalma meghiúsíthat minden mozgást, és lerontja az életminőségedet.
Nézd meg, hogy ezek a panaszok mire vezethetők vissza, és ilyenkor miért nem a térd ízületet kell kezelni, hogy enyhüljenek, vagy eltűnjenek a tünetek.

És csináld meg a gyakorlatokat a térd körüli izmok építésére!

 

Csípő és forgó problémák

FESS – gyakorlatok és torna videók 

Csípő és forgó panaszok

A túl sok ülés és a túl kevés guggolás ezen a tájékon is megbosszulhatja magát.
Kálbori Zsolt megmutatja a szemléltető táblán, hogyan kapcsolódnak más testrészek az idegpályákon keresztül a csípőhöz, és azt is elmondja, hogyan enyhíthető vagy előzhető meg a fájdalom!

 

HEXENSCHUSS, LUMBÁGÓ, DERÉKFÁJÁS

FESS – gyakorlatok és torna videók 

DERÉK SZAKASZ, 5 videó
Valójában miért is fáj olyan gyakran? Ha nagyon sokat ülsz például, akkor egyes izmok helytelenül megnyúlnak vagy lerövidülnek, a porckorongok rosszul terhelődnek.
Kálbori Zsolt szemléletesen beszél az izmok működéséről és a szervterületekről, melyeket érint ez a probléma, és gyakorlatokat mutat a fájdalmak enyhítésére vagy megelőzésére.

 

A háti szakasz problémái

Gyakorlat és torna videó sorozat a gerincfájdalmaid enyhítésére és megelőzésére. Ha pedig többet szeretnél tudni a hátfájdalom okairól, a többi szervvel való összefüggéseiről, akkor nézd meg a ” A teljes háti szakaszról” című videót.

 

Az anatómiai párna

Amikor rosszul alszol, és keresed az okát ennek, akkor neked se az jut eszedbe legelőször, hogy a párnáddal lehet baj. Pedig lehet, hogy épp amiatt nem édes az álmod. 

A mai videóban bemutatom, hogy miért érdemes odafigyelni a párnaválasztásra, milyen párnával segítheted elő a nyugodt álmot, és hogyan tudsz megfelelő testhelyzetben pihenni éjszaka.

Csuklófájdalomról

Eddig beszéltünk már a nyak- és vállfájdalmakról, illetve mutattunk gyakorlatokat, amivel javítani tudsz az állapotodon.

A sorozat következő területe a felsővégtagokat, azon belül is először a csuklót érintő problémák. Az első videókban a gyakori kézzsibbadások, kézfájdalmak eredetéről beszélt Kálbori Zsolt, majd mutatott egy hatékony, nagyon egyszerű gyakorlatot.

Most pedig olyan praktikákat, mozgatásokat hozott Neked, melyeket nagyon könnyen, kényelmesen, akár a Tv előtt ülve is meg tudsz csinálni. 🙂

A vállfájdalomról

A vállról szemléletesen! 
Akár évek alatt alakult ki, akár akut sérülésből ered a fájdalmad, mindenképpen jó ha tudod, ez a probléma kihat más szerveidre, testrészeidre is.
Sorozatunkat folytatva, a nyaki terület fájdalma, és a fájdalom csillapítására szolgáló gyakorlatok után, a soronkövetkező terület a VÁLL. 

A nyakfájdalomról

5 videó a helyes testtartásról, mire figyelj oda, és hogyan mozgasd át magadat. Ezeknek a gyakorlatoknak a rendszeres végzésével megelőzheted a nyakfájást, vagy ha már kialakult, eredményesen csökkentheted, idővel akár meg is szüntetheted.

A Kiropraktikáról

Kálbori Zsolt a Kiropraktikáról

Kiropraktika vizsgálatok és kezelések