Folyamatosan bővülő videógalériánkban megmutatjuk Neked, hogy milyen könnyű jó formában tartani magadat! smile

HEXENSCHUSS, LUMBÁGÓ, DERÉKFÁJÁS

FESS – gyakorlatok és torna videók

DERÉK SZAKASZ, 5 videó
Valójában miért is fáj olyan gyakran? Ha nagyon sokat ülsz például, akkor egyes izmok helytelenül megnyúlnak vagy lerövidülnek, a porckorongok rosszul terhelődnek.
Kálbori Zsolt szemléletesen beszél az izmok működéséről és a szervterületekről, melyeket érint ez a probléma, és gyakorlatokat mutat a fájdalmak enyhítésére vagy megelőzésére.

A háti szakasz problémái

Gyakorlat és torna videó sorozat a gerincfájdalmaid enyhítésére és megelőzésére. Ha pedig többet szeretnél tudni a hátfájdalom okairól, a többi szervvel való összefüggéseiről, akkor nézd meg a ” A teljes háti szakaszról” című videót.

Az anatómiai párna

Amikor rosszul alszol, és keresed az okát ennek, akkor neked se az jut eszedbe legelőször, hogy a párnáddal lehet baj. Pedig lehet, hogy épp amiatt nem édes az álmod.

A mai videóban bemutatom, hogy miért érdemes odafigyelni a párnaválasztásra, milyen párnával segítheted elő a nyugodt álmot, és hogyan tudsz megfelelő testhelyzetben pihenni éjszaka.

Csuklófájdalomról

Eddig beszéltünk már a nyak- és vállfájdalmakról, illetve mutattunk gyakorlatokat, amivel javítani tudsz az állapotodon.

A sorozat következő területe a felsővégtagokat, azon belül is először a csuklót érintő problémák. Az első videókban a gyakori kézzsibbadások, kézfájdalmak eredetéről beszélt Kálbori Zsolt, majd mutatott egy hatékony, nagyon egyszerű gyakorlatot.

Most pedig olyan praktikákat, mozgatásokat hozott Neked, melyeket nagyon könnyen, kényelmesen, akár a Tv előtt ülve is meg tudsz csinálni. 🙂

A vállfájdalomról

A vállról szemléletesen!
Akár évek alatt alakult ki, akár akut sérülésből ered a fájdalmad, mindenképpen jó ha tudod, ez a probléma kihat más szerveidre, testrészeidre is.
Sorozatunkat folytatva, a nyaki terület fájdalma, és a fájdalom csillapítására szolgáló gyakorlatok után, a soronkövetkező terület a VÁLL.

A nyakfájdalomról

5 videó a helyes testtartásról, mire figyelj oda, és hogyan mozgasd át magadat. Ezeknek a gyakorlatoknak a rendszeres végzésével megelőzheted a nyakfájást, vagy ha már kialakult, eredményesen csökkentheted, idővel akár meg is szüntetheted.

A Kiropraktikáról

Kálbori Zsolt a Kiropraktikáról