Az ülve végzett munka csak látszólag könnyű! 

A napi több órányi ülés lassan, de biztosan deformálja a testedet. 

Tegyél ellene a DailyOffice videó-gyakorlatokkal minden nap!

A DailyOffice mögött lévő szakmai tapasztalat

évnyi

Páciens

országból

Befektetés magadba, a jövődbe.

Élj minőségi életet!

Az órákig tartó ülésben az a legártalmasabb, hogy nem mozogsz! Emiatt szinte biztos, hogy fájdalmat fogsz érezni ezen a három területen.

Nyak, váll

Ha a monitort nem a megfelelő magasságban helyezed el, akkor – a rossz fejtartás miatt – 10-15 kg  plusz súllyal terheled a gerincedet. 

Csukló

Tudtad, hogy nem mindegy, hogy milyen egeret használsz és közben hogyan tartod a kezedet? (egérbütyök)

 

Derék

Akárhogy ülsz, mindenképpen megterheled a gerincedet. Az álláshoz képest, akár 90%-al nagyobb terhelésnek teszed ki.

A DailyOffice csomag a megoldás a fájdalom csökkentésére vagy megszüntetésére!

 

gyakorlatokkal, útmutatókkal, tanácsokkal, praktikákkal

Tornák videón

amiket íróasztal mellett is könnyen elvégezhetsz  az útmutató szerint. Nézheted mobilon, tableten, laptopon.

l

Útmutató és mozgásterv

pontos leírással arra, hogy milyen gyakran és hogyan végezd el ezeket a tornagyakorlatokat.

 

Praktikák a munkahelyi

környezeted átalakítására, hogy javuljon az testtartásod, és így az állapotod is.

Zárt csoport tagság

Összetartó, egymást segítő facebook csoportunkban folyamatos segítséget kapsz.

CSINÁLD RENDSZERESEN

és öröm lesz megtapasztalnod, hogy 🙂

az irodában  

  • jobban érzed magad az egész napos ülés közben,

  • könnyebben el tudod végezni a napi feladataidat,

  • hosszabban tudsz koncentrálni,

ÉS IRODÁN KÍVÜL 

  • reggel jókedvűen ébredsz,

  • estére a szeretteidre is marad energiád,

  • a hétvégéken aktív programokon is gond nélkül részt tudsz venni.

Válaszaim és tanácsaim a leggyakoribb kérdésekre és kifogásokra

Irodában is meg tudom csinálni ezeket a gyakorlatokat?

Igen, úgy állítottam össze a gyakorlatokat, hogy bárhol meg tudd csinálni őket. Akár irodában, akár otthon dolgozol. A legjobb pedig,  ha a kollégáidat is ráveszed egy kis mozgásra. 🙂

Miért fontos a rendszeresség?

A gerinc, a csontváz rendszerünk legfontosabb struktúrája, tartást és mozgást biztosít a felső testünknek, és mindeközben védi a központi idegrendszert.  

Ezért fontos ennek a napi rendszerességgel történő karbantartása, sőt akár naponta többszöri átmozgatása, hasonlóan mint a fogmosás.

Helyre lehet-e hozni a már meglévő elváltozást?

Nagy része az ilyen jellegű fájdalmaknak, panaszoknak teljes mértékben helyrehozható, és megfelelő életmódbeli változtatásokkal, más szokások kialakításával karbantartható és megelőzhető a fájdalmak kiújulása.

Nem fogom elrontani a gyakorlatokat?

Nem tudod elrontani, mert mozdulatról mozdulatra magyarázom el Neked. A videókban pontosan megmutatom, hogy mit kell csinálnod.

Kell speciális tornaeszközt használnom?

Nem, minden feladatot el tudsz végezni tornaeszköz nélkül is, a körülötted található hétköznapi tárgyakat használva. 

Irodai ruhában, hogy tudok tornázni?

Ez nem lehet kifogás! 🙂 Látod én is meg tudom csinálni hétköznapi ruhában. Az irodai tornagyakorlatok kiválasztásánál ez fontos szempont volt.

Nincs rá időm.

Tényleg nincs óránként 25 mp.-ed? 🙂 Ha csak a javasolt felét csinálod meg, akkor is már 15-25 gyakorlatot elvégeztél aznap!

Nagyon fáj, ha tornázom!

A mozgásszervrendszernek (izmoknak, ízületeknek) a mozgás a gyógyító eleme! Akkor is lehet, kell mozgatni, ha kicsit fáj. Ha nagyon fáj akkor körülötte lévő területeket mozgassad. Ne okozzon nyilalló, idegi fájdalmat, és figyeld meg, hogy milyen hamar szűnik, csillapszik a fájdalom. Ha hamar, akkor nyugodtan mozgathatod, kis és lassú mozdulatokkal.

Amikor mindenképpen orvoshoz kell fordulnod!

Amennyiben az ajánlott gyakorlatnál fájdalmat, nyilallást, beszédzavart, vagy szemrángást tapasztalsz, esetleg zsibbadást érzel karjaidban, fejeden vagy arcod tájékán, vagy ha jelentősen felmegy a vérnyomásod (Szisztolés > 15-20mmHg ) akkor fejezd be a gyakorlatot és konzultáljál velem vagy más egészségügyi szakemberrel, orvosoddal!

Akiknek már segítettünk

Gál Mónika

“Mindenkinek jó szívvel ajánlom…..ha egyszer voltál, mindig visszavágysz majd…”

Kajtor Andrea

“Mindenkinek ajánlom! Minden évben kéne járni Zsolthoz. A legjobb szakember akivel valaha is találkoztam!”

Theo Basch

“Best for me. When I come to hungary and miss my NJ doctor I come to Zsolt. Simple.”

Mi történik amikor csatlakozol hozzánk? 

  1. Emailen megkapod a sorozat első, nyaktorna videó linkjét, és hozzá az általam javasolt napi edzéstervet
  2. Öt nap múlva küldjük csuklófájdalomról, majd újabb 5 nap múlva a derékról szóló harmadik videót az edzéstervükkel együtt.
  3. Ezután küldünk egy nagyon rövid kérdőívet és vele megkapod:
    • a munkaállomásod átalakítására vonatkozó praktikus tanácsokat,
    • a már megkapott videó gyakorlatok komplett leírását és útmutatóját,
    • zárt facebook csoportunkba a meghívót,
    • + egy meglepetés ajándékot 🙂


a sorozatról bővebben

még amit le szeretnénk írni

 

Könnyű átmozgatások ülőmunkát végzőknek

Ha Te is ülőmunkát végzel, akkor 100%, hogy idővel a tested veszít erejéből, energiájából.

A fájdalmak, a mozgás korlátozottsága elkerülhetetlen.

A rendszeres mozgás a titok nyitja!