Az ülve végzett munka csak látszólag könnyű!

 

Az egyoldalú testtartás lassan, de biztosan deformálja a testedet.

Tegyél ellene minden nap!

A DailyOffice mögött lévő szakmai tapasztalat

év

Páciens

ország

Befektetés magadba, a jövődbe.

Élj minőségi életet!

Az órákig tartó ülésben az a legártalmasabb, hogy nem mozogsz!

Emiatt 100%, hogy fájdalmat fogsz érezni ezeken a területeken.

Nyak, váll

Ha a monitort nem a megfelelő magasságban helyezed el, akkor – a rossz fejtartás miatt – 10-15 kg  plusz súllyal terheled a gerincedet. 

Csukló

Tudtad, hogy nem mindegy, hogy milyen egeret használsz és közben hogyan tartod a kezedet? (egérbütyök)

 

Derék

Akárhogy ülsz, mindenképpen megterheled a gerincedet. Az álláshoz képest, akár 90%-al nagyobb terhelésnek teszed ki a gerincedet.

A DailyOffice sorozat a megoldás a fájdalom csökkentésére vagy megszüntetésére!

 

gyakorlatokkal, útmutatókkal, tanácsokkal, praktikákkal

Tornagyakorlatok a fenti 3 területre videón,

amiket íróasztal mellett is könnyen elvégezhetsz  az útmutató szerint. Nézheted mobilon, tableten és laptopon.

l

Útmutatók és mozgástervek a videókhoz,

pontos leírással arra, hogy milyen gyakran és hogyan végezd el ezeket a tornagyakorlatokat. 

 

Praktikák a munkahelyi környezeted

átalakítására annak érdekében, hogy javuljon az testtartásod, és így az állapotod is. 

+ Kiropraktika zárt facebook csoport tagság

Összetartó, egymást segítő csoportunkban folyamatos segítséget kapsz, és hasznos tapasztalat birtokába is jutsz.

CSINÁLD VÉGIG

és örömmel fogod tapasztalni 🙂

az irodában  

  • jobban érzed magad az egész napos ülés közben,

  • könnyebben el tudod végezni a napi feladataidat,

  • hosszabban tudsz koncentrálni,

ÉS IRODÁN KÍVÜL 

  • reggel jókedvűen ébredsz,

  • estére a szeretteidre is marad energiád,

  • a hétvégéken aktív programokon is gond nélkül részt tudsz venni.

Amit a leggyakrabban kérdeztek tőlem

Irodában is meg tudom csinálni ezeket a gyakorlatokat?

Igen, úgy állítottam össze a gyakorlatokat, hogy bárhol meg tudd csinálni őket. Akár irodában, akár otthon dolgozol. A legjobb pedig,  ha a kollégáidat is ráveszed egy kis mozgásra. 🙂

Miért fontos a rendszeresség?

A gerinc, a csontváz rendszerünk legfontosabb struktúrája, tartást és mozgást biztosít a felső testünknek, és mindeközben védi a központi idegrendszert.  

Anélkül, hogy komolyabb anatómia tudást próbáljak ebben az irodai programban átadni nektek, igyekszem olyan kulcsfontosságú területekre fényt deríteni, ami segít megértetni, hogy miért is ilyen fontos a gerinc és miért érdemes nyaki, hát-váll, csukló és derék gyakorlatokat végezni, napi rendszerességgel, sőt, naponta többször, hasonlóan mint a fogmosást.

Helyre lehet-e hozni a már meglévő elváltozást?

Nagy része az ilyen jellegű fájdalmaknak, panaszoknak teljes mértékben helyrehozható, és megfelelő életmódbeli változtatásokkal, más szokások kialakításával karbantartható és megelőzhető a fájdalmak kiújulása.

Amikor mindenképpen orvoshoz kell fordulnod!

Amennyiben az ajánlott gyakorlatnál fájdalmat, nyilallást, beszédzavart, vagy szemrángást tapasztalsz, esetleg zsibbadást érzel karjaidban, fejeden vagy arcod tájékán, vagy ha jelentősen felmegy a vérnyomásod (Szisztolés > 15-20mmHg ) akkor fejezd be a gyakorlatot és konzultáljál velem vagy más egészségügyi szakemberrel, orvosoddal!

Nem fogom elrontani a gyakorlatokat?

Nem tudod elrontani, mert mozdulatról mozdulatra magyarázom el Neked. A videókban pontosan megmutatom, hogy mit kell csinálnod.

Kell speciális tornaeszközt használnom?

Nem, minden feladatot el tudsz végezni tornaeszköz nélkül is, a körülötted található hétköznapi tárgyakat használva. 

Irodai ruhában, hogy tudok tornázni?

Ez nem lehet kifogás! 🙂 Látod én is meg tudom csinálni hétköznapi ruhában. Az irodai tornagyakorlatok kiválasztásánál ez fontos szempont volt.

Nincs rá időm.

Tényleg nincs óránként 25 mp.-ed? 🙂 Ha csak a javasolt felét csinálod meg, akkor is már 15-25 gyakorlatot elvégeztél aznap!

Nagyon fáj, ha tornázom!

A mozgásszervrendszernek (izmoknak, ízületeknek) a mozgás a gyógyító eleme! Akkor is lehet, kell mozgatni, ha kicsit fáj. Ha nagyon fáj akkor körülötte lévő területeket mozgassad. Ne okozzon nyilalló, idegi fájdalmat, és figyeld meg, hogy milyen hamar szűnik, csillapszik a fájdalom. Ha hamar, akkor nyugodtan mozgathatod, kis és lassú mozdulatokkal.

Akiknek már segítettünk

Gál Mónika

“Mindenkinek ajánlom! Minden évben kéne járni Zsolthoz. A legjobb szakember akivel valaha is találkoztam!”

Kajtor Andrea

“Mindenkinek ajánlom! Minden évben kéne járni Zsolthoz. A legjobb szakember akivel valaha is találkoztam!”

Theo Basch

“Best for me. When I come to hungary and miss my NJ doctor I come to Zsolt. Simple.”

Mi történik amikor csatlakozol hozzánk? 

  1. Rögtön megnézheted – a telefonodon vagy a monitorodon – a sorozat első, a nyakról szóló videóját, és a letölthető útmutatóját. Mindezeket megkapod email-en is.
  2. Három nap múlva megkapod a következő csuklófájdalomról szóló videót az útmutatóval.
  3. Újabb 3 nap múlva megkapod
    – a derékról szóló harmadik videót és útmutatóját,
    – a munkaállomásod átalakítására vonatkozó praktikákat,
    – meghívást a zárt FB csoportba
     

 

Igen, kérem a 3 db torna videót, a 3 db gyakorlati útmutatóval.


a sorozatról bővebben

még amit le szeretnénk írni

 

Könnyű átmozgatások ülőmunkát végzőknek

Ha Te is ülőmunkát végzel, akkor 100%, hogy idővel a tested veszít erejéből, energiájából.

A fájdalmak, a mozgás korlátozottsága elkerülhetetlen.

A rendszeres mozgás a titok nyitja!