DailyOffice – irodai mozgáskultúra

Az ülve végzett munka csak látszólag könnyű!

 

Az egyoldalú testtartás lassan, de biztosan eldeformálja a testedet.

Tegyél ellene!

év tapasztalat

Páciens

országból

Befektetés magadba, a jövődbe. Élj minőségi életet!

Az ülésben az a legkárosabb, hogy nem mozogsz!

Ezeken a helyeken biztosan fájdalmat fogsz érezni, ha rendszeresen ülőmunkát végzel!

Nyak, váll

A nem megfelelő magasságban elhelyezett monitor miatt a fejed (Zsolt mondja meg, hogy néz ki a probléma, miben lehet szemléletesen kifejezni)

Csukló

Tudtad, hogy nem mindegy, hogy milyen egeret használsz és hogyan tartod a kezedet?

 

Derék

(Zsolttól gerincterhelés +kg, ha íróasztalnál ülünk)

Itt a megoldás!

A fájdalom csökkentésére vagy megszüntetésére!

Kiro Klikk

 

Ha Te is ülő munkát végzel, akkor ez neked való! Klikk

Specifikus rövid videók, az egész nap ülőmunkát végzőknek. Az egyoldalú testtartás lassan, de biztosan eldeformálja a testedet. Tegyél ellene! Befektetés magadba, a jövődbe. Élj olyan minőségi életet, amilyent szeretnél.

3 videó gyakorlatokkal, útmutatókkal, tanácsokkal, praktikákkal

3 db feliratozott tornagyakorlat videó

Íróasztal mellet is könnyen elvégezhető, rövid gyakorlatok. Ha a csinálod a hozzájuk tartozó útmutató szerint, akkor érezhetővé válik a javulás!  Nézheted mobilon, laptopon, tableten. 

l

3 db letölthető útmutató és mozgásterv

Pontos útmutatás kapsz arrahogy milyen gyakran, és hogyan végezd el a gyakorlatokat

Praktikák a munkakörnyezet átalakítására

Mi az amin könnyen tudsz változtatni Te magad a annak érdekében, hogy javuljon az testtartásod és így az állapotod is.

+ Segítő Kiro facebook csoport tagság

Összetartó, egymást segítő, jó hangulatú zárt facebook csoportunkban folyamatos segítséget adunk Neked. Mindemellett,  sok hasznos tapasztalat birtokába is jutsz.

Akiknek már segítettünk

Gál Mónika

“Mindenkinek ajánlom! Minden évben kéne járni Zsolthoz. A legjobb szakember akivel valaha is találkoztam!”

Kajtor Andrea

“Mindenkinek ajánlom! Minden évben kéne járni Zsolthoz. A legjobb szakember akivel valaha is találkoztam!”

Theo Basch

“Best for me. When I come to hungary and miss my NJ doctor I come to Zsolt. Simple.”

Ha végigcsinálod örömmel fogod tapasztalni a munkádban, hogy 

  • jobban érzed magad az egész napos ülés közben,

  • könnyebben el tudod végezni a napi feladataidat,

  • jobban tudsz koncentrálni,

és otthon pedig

  • reggel jókedvűen ébredsz,

  • estére a szeretteidre is marad energiád,

  • a hétvégéken aktív programokon is gond nélkül részt tudsz venni.

Biztosan felmerültek benned is ezek a kérdések:

Miért fontos a rendszeresség?

Ahogyan a fejlett világban már szinte senki nem kérdőjelezi meg, hogy miért is kellene fogat mosni, mert, hogy életünk első 10-12 évében szüleink rendszeresen szóltak, hogy ezt meg kell tenni.  de mi újság a mozgásszerveinkkel, a gerincünkkel?

Sajnos ennek a területnek, mármint a gerincnek, nem jutott olyan kiváltságos helyzet, mint a fogainknak, hogy esztétikai értéke is legyen. Így nem alakult ki egy olyan folyamat melyben már pici korban helyes mozgásra, tartásra és a gerincet megőrző gyakorlatokra tanítanának, ösztönöznének.

Pedig a gerinc, a csontváz rendszerünk legfontosabb struktúrája, tartást és mozgást biztosít a felső testünknek, és mindeközben védi a központi idegrendszert.  

Anélkül, hogy komolyabb anatómia tudást próbáljak ebben az irodai programban átadni nektek, igyekszem olyan kulcsfontosságú területekre fényt deríteni, ami segít megértetni, hogy miért is ilyen fontos a gerinc és miért érdemes nyaki, hát-váll, csukló és derék gyakorlatokat végezni, napi rendszerességgel, sőt, naponta többször, hasonlóan mint a fogmosást.

Mi lesz, ha nem mozogsz?

A nem mozgás az egyik legkárosabb jelenség a mozgásszervrendszernek. Még ha némileg helytelenül is mozgunk, jobb mint hogyha nem mozognánk.

Ezért javaslom, hogy akinek, olyan a munkahelye, hogy naponta több órát el kell, hogy töltsön ülve az vegye komolyan. Mert az elmúlt közel 20 éves kiropraktőri munkámban, egy dolog kezd nagyon nyilvánvalóvá válni, és az az, hogy egyre fiatalabban jönnek egyre komolyabb nyaki és derék problémákkal, fájdalmakkal.

Ez egy modern járvánnyá nőtte ki magát. Egyes nemzetközi tanulmányokban az általános megfázást követően a nyak és derékfájdalmak foglalják a második helyet az olyan okok között amiatt otthon kell maradniuk az embereknek, azaz kiesnek a munkából.

 

Helyre lehet-e hozni a már meglévő elváltozást?

Nagy része az ilyen jellegű fájdalmaknak, panaszoknak teljes mértékben helyrehozható, és megfelelő életmódbeli változtatásokkal, más szokások kialakításával karbantartható és megelőzhető a fájdalmak kiújulása.

Amikor mindenképpen orvoshoz kell fordulnod!

Amennyiben az ajánlott gyakorlatnál fájdalmat, nyilallást, beszédzavart, vagy szemrángást tapasztalsz, esetleg zsibbadást érzel karjaidban, fejeden vagy arcod tájékán, vagy ha jelentősen felmegy a vérnyomásod (Szisztolés > 15-20mmHg ) akkor fejezd be a gyakorlatot és konzultáljál velem vagy más egészségügyi szakemberrel, orvosoddal!

Nem fogom elrontani a gyakorlatokat?

Nem tudod elrontani, mert mozdulatról mozdulatra magyarázom el Neked. A videókban pontosan megmutatom, hogy mit kell csinálnod.

Irodában is meg tudom csinálni a gyakorlatokat?

Igen, úgy állítottam össze a gyakorlatokat, hogy gyakorlatilag bárhol meg tudd csinálni. Akár irodában, akár otthon dolgozol. A legjobb pedig,  ha a kollégáidat is ráveszed egy kis mozgásra. 🙂

Kell speciális tornaeszközt használnom?

Nem, minden feladatot el tudsz végezni tornaeszköz nélkül is, a körülötted található hétköznapi tárgyakat használva. 

Irodai ruhában, hogy tudok tornázni?

Ez nem lehet kifogás! 🙂 Látod én is meg tudom csinálni hétköznapi ruhában. Az irodai tornagyakorlatok kiválasztásánál ez fontos szempont volt.

Nincs rá időm.

Tényleg nincs óránként 25 mp.-ed? 🙂 Ha csak a javasolt felét csinálod meg, akkor is már 15-25 gyakorlatot elvégeztél aznap!

Nagyon fáj!

A mozgásszervrendszernek (izmoknak, ízületeknek) a mozgás a gyógyító eleme! Akkor is lehet, kell mozgatni, ha kicsit fáj. Ha nagyon fáj akkor körülötte lévő területeket mozgassad. Ne okozzon nyilalló, idegi fájdalmat, és figyeld meg, hogy milyen hamar szűnik, csillapszik a fájdalom. Ha hamar, akkor nyugodtan mozgathatod, kis és lassú mozdulatokkal.

Mi történik amikor csatlakozol hozzánk?  

  1. Azonnal meg tudod nézni a nyakfájásról szóló videót és azonnal megkapod hozzá a letölthető útmutatót, mindezt elküldjük Neked email-ben is természetesen.
  2. Három nap múlva megkapod a következő csuklófájdalomról szóló videót az útmutatóval.
  3. Majd ismét három nap múlva megkapod a következő derékfájásról szóló videót az útmutatóval.

 

 

Dolgozz egészségesen! 🙂

Igen, kérem a 3 db torna videót, a 3 db gyakorlati útmutatóval.

var uniqueId = 1618301540392360,listId = 87032,formId = 161830,iwidth=420,mmDomain=’salesautopilot.s3.amazonaws.com’,secondMMDomain=”,spancont=false,secure=(‘https:’ == document.location.protocol)?true:false;

a sorozatról bővebben

még amit le szeretnénk írni

 

Könnyű átmozgatások ülőmunkát végzőknek

Ha Te is ülőmunkát végzel, akkor 100%, hogy idővel a tested veszít erejéből, energiájából.

A fájdalmak, a mozgás korlátozottsága elkerülhetetlen.

A rendszeres mozgás a titok nyitja!