Gyere csatlakozz a Kiropraktika Központ csapatához! 🙂

Természetes, gyógyszer- és műtétmentes megoldások

A Kiropraktika elsősorban a gerincben létrejött eltérésekre (szubluxációkra) koncentrál. Ezek korrigálásával az idegrendszer korlátolt működését javítja, ezáltal a fájdalmat csökkenti, vagy meg is szünteti.

A Kiropraktika Központ célja, hogy a hozzánk forduló páciensek megtanulják és megtapasztalják, hogy a szervezetük öngyógyító, és az egészségük helyes támogatása több, mint a tüneteik kezelése.

Dolgozz velünk!

• Szakmai Fejlődés

Folyamatosan törekszünk a fejlődésre, ezért a szakmai továbbképzésekkel és a legmodernebb technikai háttérrel a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtjuk.

• Természetes fájdalomcsökkentés

A már kialakult problémák mérséklése, vagy akár megszüntetése.

• Wellness koncepció
  • Egészségmegőrzés

Rendelőnkben nem csak akkor ajánljuk, hogy felkeressenek bennünket a pácienseink, amikor már tüneteket produkál a szervezetük, hanem akkor is, amikor még nem jelez, hogy megelőzzük.

Ismerj meg bennünket

Az egyesült államokbeli Palmer College of Chiropractic-en, Iowa államban szereztem meg a doktori címem a kiropraktika tudományából, és levizsgáztam az Alternatív Mozgás- és Masszázsterápiából is.

A Kiropraktika Központot azért hoztam létre, hogy módszereimmel az emberi szervezet öngyógyító mechanizmusára hagyatkozva, érjem el a tényleges gyógyulást, amíg lehet, külső befolyások nélkül. Ezért alkalmazom a kiropraktika-AMM terápiát.

Szabó Ágnes

Vezető asszisztens

“Az első interjú alkalmával nagyon megtetszett a közeg és a hely filozófiája. Miután lehetőség adódott, hogy én is a csapathoz tartozhassak, örömmel vállaltam a feladatot.”

Kőszegi Zsófia

Asszisztens

“Amikor rátaláltam a Kiropraktika Központra, azonnal magával ragadott a hely oldott hangulata és befogadó atmoszférája. Jó látni, hogy milyen hatékony ez a kezelés sokak számára és örülök, hogy a csapat tagja lehetek.”

Holenka Rita

Gyógymasszőr, talpreflexológus

“Úgy gondolom, hogy az embernek folyamatosan képeznie kell magát, mert ebben a rohanó világban folyamatosan igazodni kell a páciensek, a világ elvárásaihoz.”

„Soha nem tudhatjuk, hogy holnap hogyan befolyásolja emberek millióit az, amit ma gondolunk, mondunk vagy teszünk.” BJ Palmer

Itt dolgozunk 🙂

Szép, igényes környezetben, jól megközelíthető helyen van a rendelőnk. Fontos számunkra a jó hangulat, a barátságos légkör.

Csapatunkba Téged keresünk

Ha gyógytornász vagy

és szeretnél velünk dolgozni KATT IDE!

Ha masszőr vagy

és szeretnél velünk dolgozni KATT IDE!

Amit mi ajánlunk Neked

Környezet

Oldott hangulat, befogadó atmoszféra.

Szakmai lehetőség

Folyamatos fejlődést biztosítunk a számodra, továbbképzésekkel.

Magasszintű szolgáltatási kultúra

Mind a természetes fájdalomcsillapítás, mind az egészségmegőrzés területén.

Tecnikai felszereltség

Mindamellett, hogy a rendelő a legmodernebb technikai háttérrel felszerelt, célunk a hatékony, egyszerű, fogások alkalmazása és tanítása.

Tedd meg az első lépést!

Írd meg nekünk, hogy melyik munkakör érdekel. 🙂