FESS

Fájdalomcsökkentő és Egészségjavító Segítő Sorozat

Érdekes, közérthető videókat készítettünk a gerinc, az idegpályák és a szervek kapcsolódásairól.

A Kiropraktika azokat a gerinchez kapcsolódó területeket vizsgálja és kezeli, amelyek nem működnek megfelelően a szervezetünkben. A gerincoszlop ugyanis nem csak tartja a testünket; benne futnak az idegpályáink is, amelyek állapota hatással van a mozgásunkra és a belső szerveink működésére, végső soron az egészségünkre.

Kálbori Zsolttól szemléletes magyarázatokat nézhetsz meg a gerinc állapota és az egészség összefüggéseiről, a megelőzés lehetséges módjairól, valamint általa bemutatott és demonstrált gyakorlatokat a fájdalom csökkentésre vagy elkerülésére.

Nyakfájás

A nyakfájás eredete és lehetséges okai.

HEXENSCHUSS-LUMBÁGÓ-DERÉKFÁJÁS

Gyakran fáj a derekad?

Kéz, csuklófájdalom

Amikor zsibbadnak a kezeid éjszaka, fáj a csuklód.

Hátfájdalom

A hátfájdalom okait, a többi szervvel való összefüggései.

Vállfájdalom

Jó ha tudod, ez a probléma kihat más szerveidre, testrészeidre is.

Kéz, csuklófájdalom

Amikor zsibbadnak a kezeid éjszaka, fáj a csuklód…

Térdproblémák

Megmutatjuk, hogy ilyenkor miért nem a térd ízületet kell kezelni.

Hátfájdalom

A hátfájdalom okait, a többi szervvel való összefüggései

Advice on Cleansing

Before a Cleanses

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua ullamco laboris nisi ut aliquip ex.

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

After a Cleanses

Ut enim ad minim veniam,dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Tastes Best With

• Steamed vegetables
  • Salads
  • Fruits
  • Smoothies
  • Fruit juices
Avoid The Following

• Steamed vegetables
  • Salads
  • Fruits
  • Smoothies
  • Fruit juices

Contact Us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud.

Visit Us

8938 Divi St.