DailyOffice irodai torna

Gyakorlatok, letölthető hasznos tanácsok, útmutatók,  mozgástervek 🙂

3/1. NYAK TORNA

Ha a monitort nem a megfelelő magasságban helyezed el, akkor – a rossz fejtartás miatt – 10-15 kg  plusz súllyal terheled a gerincedet. 

3/2. CSUKLÓ TORNA

Tudtad, hogy nem mindegy, hogy milyen egeret használsz és hogyan tartod a kezedet?

3/3. DERÉK TORNA

Akárhogy ülsz, mindenképpen megterheled a gerincedet. Az álláshoz képest, akár 90%-al nagyobb terhelésnek teszed ki.

Használd ki a közösség erejét!
Összetartó, egymást segítő, jó hangulatú zárt facebook csoportunkban folyamatos segítséget adunk Neked

A cél, hogy könnyebben el tudd végezni a napi feladataidat, jobban tudj koncentrálni,
Reggel jókedvűen ébredj, estére a szeretteidre maradjon energiád. 
Ergonómia – DailyOffice, irodai torna videó sorozat 🙂
  • Hogy ülj az íróasztalnál,
  • Hogy állítsd be a monitorod,
  • Mire figyelj oda a székednél!

Nézd meg, hogy milyen egyszerű eszközökkel tudod elérni ezt!