Azonnali segítség

Szöveges és illusztrált gyakorlatok

Derékfájásra

KRÓNIKUS DERÉKFÁJDALOM Földön fekvő csavarós gyakorlat

DERÉK- ÉS CSÍPŐFÁJDALOM Keresztbe tett lábakkal való nyújtás

DERÉK- ÉS CSÍPŐFÁJDALOM Ülve végzett kitörések, PSOAS nyújtás

Miért légy türelmes a gyakorlatokkal?

Azért, mert a krónikus, évek vagy évtizedek alatt kialakult problémák és szokások megváltoztatásához idő kell. Nem csak az izomban és az ízületben kell, hogy létrejöjjön a változás, hanem az idegrendszerben is.

Az optimális állapot fenntartásához és az új minták megtanulásához hosszabb időre van szükség. Akár hónapokra is, főképpen azokon a területeken, ahol már kialakultak a sérülések és degeneratív elváltozások.
Azonban nem jó mérce a fájdalomra hagyatkozni, mert a fájdalom általában az utolsó tünet, ami egy rossz folyamat végén jelentkezik, és az első, ami szűnni fog.
A gyakorlatok már az első hetekben hatásosnak bizonyulhatnak a fájdalom csökkentésében.

b3lineicon|b3icon-bulb-electricity||Bulb Electricity

Figyelem!

A mennyiben az izmaid és izületeid merev, kötöttek, akkor eleinte előfordulhat, hogy nehéz lesz a gyakorlatokat elvégezni, de kitartással és idővel egyre könnyebbnek fogod érezni!

E-book