FESS

Fájdalomcsökkentő és Egészségmegőrző Segítő Sorozat

Olyan gyakorlatokat mutatunk Neked, amiket a fájdalom csökkentése és megszüntetése érdekében érdemes beépítened a mindennapi életedbe, hogy helyreállítsd és védd a tested helyes működését és mozgását.

    • Ezeket a gyakorlatokat szinte bárhol és bármikor el lehet (kell) végezni.
    • Amennyiben fájdalmaid vannak, érdemes minden sport, mozgás vagy akár az itt ajánlott gyakorlatok kezdete előtt egy szakemberrel konzultálnod.
    • Kezdd azzal, hogy a kényelmi szinteden belül néhány másodpercen át végezd a gyakorlatokat, majd fokozatosan nyújtsd az időt hosszabbra, akár percekre is.
    • Ahogyan az izmok rugalmassága növekszik, úgy fogsz tudni előrehaladni a gyakorlatokkal.


Ötlet a derékfájás gyakorlat elvégzéséhezFigyelem!

A mennyiben az izmaid és izületeid merev, kötöttek, akkor eleinte előfordulhat, hogy nehéz lesz a gyakorlatokat elvégezni, de kitartással és idővel egyre könnyebbnek fogod érezni!

Kálbori Zsolt elmagyarázza az összefüggéseket, és megmutatja, hogy melyik gyakorlatot pontosan hogy csináld!

A magyarázatokhoz és a gyakorlatokhoz a linkre kattintva jutsz el.

Szöveges és illusztrált gyakorlatok

A lenti gombokra kattintva éred el!

Az interneten, youtube-on, magazinokban és reklámokban szinte korlátlan mennyiségű tornával és gyakorlatokkal, lehet találkozni, amelyek mind a gerinc eredetű fájdalmak enyhítését és megszüntetését ígérik. Ez a mennyiség már inkább a bőség zavara miatt válik értelmezhetetlenné, és sokszor ellentmondásosnak is tűnhetnek a javaslatok.

Miért légy türelmes a gyakorlatokkal?

Azért, mert a krónikus, évek vagy évtizedek alatt kialakult problémák és szokások megváltoztatásához idő kell. Nem csak az izomban és az ízületben kell, hogy létrejöjjön a változás, hanem az idegrendszerben is.

Az optimális állapot fenntartásához és az új minták megtanulásához hosszabb időre van szükség. Akár hónapokra is, főképpen azokon a területeken, ahol már kialakultak a sérülések és degeneratív elváltozások.
Azonban nem jó mérce a fájdalomra hagyatkozni, mert a fájdalom általában az utolsó tünet, ami egy rossz folyamat végén jelentkezik, és az első, ami szűnni fog.
A gyakorlatok már az első hetekben hatásosnak bizonyulhatnak a fájdalom csökkentésében.

Azonnali segítség a fájdalom leküzdésében!

Mutatunk Neked 4 gyakorlatot derékfájásra. Kérd az ajándék e-bookot!