FESS

Fájdalomcsökkentő és Egészségmegőrző Segítő Sorozat

Olyan gyakorlatokat mutatunk Neked, amiket a fájdalom csökkentése és megszüntetése érdekében érdemes beépítened a mindennapi életedbe, hogy helyreállítsd és védd a tested helyes működését és mozgását.

    • Ezeket a gyakorlatokat szinte bárhol és bármikor el lehet (kell) végezni.
    • Amennyiben fájdalmaid vannak, érdemes minden sport, mozgás vagy akár az itt ajánlott gyakorlatok kezdete előtt egy szakemberrel konzultálnod.
    • Kezdd azzal, hogy a kényelmi szinteden belül néhány másodpercen át végezd a gyakorlatokat, majd fokozatosan nyújtsd az időt hosszabbra, akár percekre is.
    • Ahogyan az izmok rugalmassága növekszik, úgy fogsz tudni előrehaladni a gyakorlatokkal.

!Ötlet a derékfájás gyakorlat elvégzéséhez Figyelem: Amennyiben az izmaid és izületeid merev, kötöttek, akkor eleinte előfordulhat, hogy nehéz lesz a gyakorlatokat elvégezni, de kitartással és idővel egyre könnyebbnek fogod érezni.

Kálbori Zsolt elmagyarázza az összefüggéseket, és megmutatja, hogy melyik gyakorlatot pontosan hogy csináld!

Szöveges és illusztrált gyakorlatokat olvass az alábbi gombokra kattintva!

Az interneten, youtube-on, magazinokban és reklámokban szinte korlátlan mennyiségű tornával és gyakorlatokkal, lehet találkozni, amelyek mind a gerinc eredetű fájdalmak enyhítését és megszüntetését ígérik. Ez a mennyiség már inkább a bőség zavara miatt válik értelmezhetetlenné, és sokszor ellentmondásosnak is tűnhetnek a javaslatok.

Miért légy türelmes a gyakorlatokkal?

Azért, mert a krónikus, évek vagy évtizedek alatt kialakult problémák és szokások megváltoztatásához idő kell. Nem csak az izomban és az ízületben kell, hogy létrejöjjön a változás, hanem az idegrendszerben is.

Az optimális állapot fenntartásához és az új minták megtanulásához hosszabb időre van szükség. Akár hónapokra is, főképpen azokon a területeken, ahol már kialakultak a sérülések és degeneratív elváltozások.
Azonban nem jó mérce a fájdalomra hagyatkozni, mert a fájdalom általában az utolsó tünet, ami egy rossz folyamat végén jelentkezik, és az első, ami szűnni fog.
A gyakorlatok már az első hetekben hatásosnak bizonyulhatnak a fájdalom csökkentésében.

Azonnali segítség a fájdalom leküzdésében!

Mutatunk Neked 4 gyakorlatot derékfájásra. Kérd az ajándék e-bookot!